Čl. VIII: REKLAMÁCIA

  1. Na Tovar sa vzťahuje záruka a záručné podmienky, ako sú uvedené na Tovare od daného výrobcu/dovozcu/dodávateľa.
  2. Kupujúci je povinný prezrieť dodaný Tovar pri jeho prevzatí od Predávajúceho s riadnou starostlivosťou, ako aj prípadné fyzické poškodenie Tovaru. Kupujúci nemá nárok, vyplývajúci mu z uplatnených vád alebo reklamácie Tovaru, ktorý mal alebo mohol zistiť pri jeho prevzatí, najmä počet jednotlivých položiek alebo fyzické poškodenie Tovaru.
  3. Kupujúci je povinný uskladňovať dodaný Tovar podľa inštrukcií výrobcu na obale Tovaru. Predávajúci neuzná reklamáciu, ak Kupujúci preukázateľne nedodržal inštrukcie výrobcu, alebo vada Tovaru bola zapríčinená jeho zlou manipuláciou a skladovaním.
  4. Kupujúci je oprávnený reklamovať zistené vady len na dodanom Tovare na základe Objednávky. V prípade zistenia vady na dodanom Tovare, je Kupujúci povinný bezodkladne oznámiť príslušnú vadu a to hneď v Mieste dodania podľa Čl. V VOP, pričom za vady zistené po prevzatí Tovaru podľa Čl. V VOP nenesie Predávajúci žiadnu zodpovednosť (ďalej len „Reklamácia“).
  5. Kupujúci je povinný uplatniť Reklamáciu písomne prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu Zákazníckeho centra uvedenú v Čl. II bod 1. písm. b) VOP. Pre správne posúdenie Reklamácie je nutné, aby bol reklamovaný Tovar riadne identifikovaný a aby boli riadne a detailne označené vady Tovaru. V opačnom prípade Predávajúci môže odmietnuť Reklamáciu bez akýchkoľvek nárokov Kupujúceho vyplývajúcich mu z VOP alebo Obchodného zákonníka.
  6. Predávajúci nezodpovedá za vady Tovaru, ktoré Kupujúci spôsobil sám, alebo ak Kupujúci pred prevzatím Tovaru o vade Tovaru vedel, resp. bol na vadu výslovne a jasne upozornený a ak bola pre vadu poskytnutá zľava z ceny Tovaru alebo ak vady vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia Tovaru, spôsobeného nesprávny skladovaním a manipuláciou s Tovarom, a iným nevhodným spôsobom spracovania Tovaru na čo bol určený.
  7. Kupujúci zodpovedá Predávajúcemu za všetky straty, ktoré mu vzniknú tým, že úmyselne porušil niektoré z predchádzajúcich ustanovení tohto článku resp., že neuvádzal pravdivé povinné údaje pri Registrácii.
  8. V prípade, ak Kupujúci uplatní Reklamáciu včas a že nim reklamovaný Tovar bol preukázateľné zakúpený u Predávajúceho t.j. Faktúrou alebo Dodacím listom resp. Súhrnnou Faktúrou, Reklamácia bude riešená po dohode s Kupujúcim:
    1. výmenou za tovar nový (ak je na sklade),
    2. vystavením príslušného dobropisu