Reklamačný poriadok
Čl. VIII: REKLAMÁCIA
- Na Tovar sa vzťahuje záruka a záručné podmienky, ako sú uvedené na Tovare od daného výrobcu/dovozcu/dodávateľa.
- Kupujúci je povinný prezrieť dodaný Tovar pri jeho prevzatí od Predávajúceho s riadnou starostlivosťou, ako aj prípadné fyzické poškodenie Tovaru. Kupujúci nemá nárok, vyplývajúci mu z uplatnených vád alebo reklamácie Tovaru, ktorý mal alebo mohol zistiť pri jeho prevzatí, najmä počet jednotlivých položiek alebo fyzické poškodenie Tovaru.
- Kupujúci je povinný uskladňovať dodaný Tovar podľa inštrukcií výrobcu na obale Tovaru. Predávajúci neuzná reklamáciu, ak Kupujúci preukázateľne nedodržal inštrukcie výrobcu, alebo vada Tovaru bola zapríčinená jeho zlou manipuláciou a skladovaním.
- Kupujúci je oprávnený reklamovať zistené vady len na dodanom Tovare na základe Objednávky. V prípade zistenia vady na dodanom Tovare, je Kupujúci povinný bezodkladne oznámiť príslušnú vadu a to hneď v Mieste dodania podľa Čl. V VOP, pričom za vady zistené po prevzatí Tovaru podľa Čl. V VOP nenesie Predávajúci žiadnu zodpovednosť (ďalej len „Reklamácia“).
- Kupujúci je povinný uplatniť Reklamáciu písomne prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu Zákazníckeho centra uvedenú v Čl. II bod 1. písm. b) VOP. Pre správne posúdenie Reklamácie je nutné, aby bol reklamovaný Tovar riadne identifikovaný a aby boli riadne a detailne označené vady Tovaru. V opačnom prípade Predávajúci môže odmietnuť Reklamáciu bez akýchkoľvek nárokov Kupujúceho vyplývajúcich mu z VOP alebo Obchodného zákonníka.
- Predávajúci nezodpovedá za vady Tovaru, ktoré Kupujúci spôsobil sám, alebo ak Kupujúci pred prevzatím Tovaru o vade Tovaru vedel, resp. bol na vadu výslovne a jasne upozornený a ak bola pre vadu poskytnutá zľava z ceny Tovaru alebo ak vady vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia Tovaru, spôsobeného nesprávny skladovaním a manipuláciou s Tovarom, a iným nevhodným spôsobom spracovania Tovaru na čo bol určený.
- Kupujúci zodpovedá Predávajúcemu za všetky straty, ktoré mu vzniknú tým, že úmyselne porušil niektoré z predchádzajúcich ustanovení tohto článku resp., že neuvádzal pravdivé povinné údaje pri Registrácii.
- V prípade, ak Kupujúci uplatní Reklamáciu včas a že nim reklamovaný Tovar bol preukázateľné zakúpený u Predávajúceho t.j. Faktúrou alebo Dodacím listom resp. Súhrnnou Faktúrou, Reklamácia bude riešená po dohode s Kupujúcim:
- výmenou za tovar nový (ak je na sklade),
- vystavením príslušného dobropisu